Biblioteka

Daugelis žmonių turi gana ribotą supratimą apie bibliotekas. Tai nėra vien daugybę lentynų turintis pastatas, saugantis tūkstančius knygų. Šiuolaikinės bibliotekos – modernios, pritaikytos skirtingo amžiaus vartotojams. Dėl šios priežasties jomis susidomi tiek visai jauni, tiek ir vyresni žmonės. Tačiau, ką tokios bibliotekos siūlo?

Pavyzdžiui, Jungtinėse Amerikos Valstijose atsiranda vis daugiau bibliotekų su milžiniškais televizoriais, kuriuos galima naudoti kompiuteriniams žaidimams. Įprastai tokios patalpos turi patogias vietas atsisėsti tam, kad žaidžiantieji visiškai mėgautųsi patirtimi. Tačiau kyla klausimas, kaip vietoje, kuri skirta knygoms ir jų skaitymui, atsirado tokios patalpos? Ar tai neprieštarauja pačiai skaitymo idėjai? Atsakymas gana akivaizdus – kompiuterinių žaidimų dėka bibliotekose apsilanko daugiau jaunimo.

Toks sprendimas priimtas tikintis, jog pažaidęs žaidimą, paauglys susigundys paskaityti knygą. Beje, kai kurie žaidimai yra sukurti remiantis tam tikromis istorijomis. Negana to, dalis žaidimų turi ir edukacinių elementų, todėl jaunimas nešvaisto laiko veltui.

Tiesą sakant, kalbant apie kompiuterinius žaidimus, vertėtų paminėti ir tai, jog mokslininkai, atlikę tyrimus, nustatė, jog kompiuteriniai žaidimai gali prisidėti prie smegenų funkcijų gerinimo ir kūrybinio mąstymo skatinimo. Atrasta, kad moksleiviai, kurie kartas nuo karto žaidžia kompiuterinius žaidimus, 23% geriau pasirodo skirtingose kūrybiškumo užduotyse.

Taigi, kompiuteriniai žaidimai neturėtų gąsdinti rūpestingų tėvų, kurie patys gali palydėti vaikus į bibliotekas ir drauge pažaisti. Žinoma, dar geriau bus tuo atveju, jei po žaidimo vaikas išsirinks vieną ar kelias knygas, kurias perskaitys namuose.